Szezonális, helyi tea

szerda, május 01, 2019



- Szezonális, helyi tea - hulladékmentesen


Manapság mindenhonnan áradnak felénk a környezet szennyezettségéről szóló fotók és videók.  A szemét csak halmozódik...  Jó érzés tudni, hogy mindenikünk tehet valamit ellene.  A tudatos, fenntartható életmód lényeges eleme a fölösleges csomagolástól való óvakodás.  A megelőzéssel, azaz ha odafigyelünk arra amit vásárolunk, nem csak csomagolást de időt, szállítási költségeket és későbbi hulladékot spórolunk meg.  Ha szeretnénk tudatosabb életet élni és száműzni a hulladékot a háztartásból nem kell mindjárt a legnehezebbre gondolni, kezdjük el kis léptekkel. 

Régen én is rajongtam a tasakos teáért, praktikusnak találtam és akkor még nem tudtam, hogy a tartalma ugyan komposztálható, a csomagolás azonban csak részben. Erről itt írtam bővebben.

Környezetvédelmi szempontból bármilyen teafű jobb a tasakos teánál.  Nálunk épp a citromfű a sláger, tegnap szedtem édesapám kertjében, most szárítom:






A helyi, szezonális teafű előnye:

  • csodálatos aroma
  • csomagolásmentes
  • vegyszermentes
  • nem iszunk műanyagot
  • környezetbarát
  • pénztárcabarát
  • friss, mert nem utazik át a fél világon
  • szezonális, de szárítva egész évben élvezhetjük
  • szárítva ideális zero waste ajándék
  • komposztálható


Hátránya:

  • még nem találtam...


Ha tetszett kérlek oszd meg :)

You Might Also Like

0 comments

A legnépszerűbb bejegyzések

Kövess a Facebook-on

Flickr Images